IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SEPETANG DI KOPITIAM BERSAMA THE ROBIN CROOK'S..... 11/13/2008 04:13:00 PM























Assalamualaikum. Alhamdulillah aku dah selamat kembali ke Bahrain dengan selamat walaupon extremely exhausted sebab hari aku nak terbang tu aku mengalami gangguan pencernaan memang lembik so semlm and hari ni memang aku tido sakan..... rejuvenate.

Hari ni keje malam tah kena pos kat mana aku pon malas nak ambik tau lantak lah janji datang keje. Seperti biasa khamis jumaat sabtu takde op jadi aku dah dapat agak la mana aku akan diPOS. Harap 3 bulan akan cepat berlalu. Aku dah mindset nak back for good tahun depan so setat sekarang ni dah takde mood nak keje, bukan saja keje nak buat apa2 pon kat sini memang takde mood.

Anyway cuti aku yang lepas ni aku puas hati coz aku dapat buat bende2 yang berfaedah. Dapat pi 2nd honeymoon, dapat lepak2 ngan Babe and nasik tambah Chik An (jangan marah haaaaa), dapat attend engagement my lil bro kira aku puas hati je la.... opss cuma satu plan nak cari rumah tu terbengkalai sikit, tapi tak apa insyaallah seperti yang dirancang bulan 3 ni aku balik for my lil bro's wedding sambil2 tu nak settle pasal rumah ni so ada lah plan nyaaaa......

4 ekspresi anda..:

Anonymous said...

owh sedapnyer korang mkn...

Anonymous said...

yg lama xsyok..heheh,,ade gangguan makhluk asing..ceh mencari ke selama nih?heheh

Farie N. said...

haluuu..hehe post sume kah?? wahh...
nyway aritu kitorg da pegi amek anak kucin..heee nama shrek ngn fiona. heehe.

Farie N. said...

anyway i'll post d tagged in www.ikissthefrog.blogspot.com arini still not in d exact mood...

Post a Comment