IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
MEREMPIT ITU MEMBAHAGIAKAN 9/11/2009 04:14:00 PM

Assalamualaikum.

Jangan salah paham aa.

Merempit dalam ertikata aku adalah shopping.

Tak kisah lah window ke tingkap ke janji shopping.

Semalam merempit kejap kat Ramez borong jubah.

Hari ni masih lagi off.

Terasa macam nak merempit jugak.

Bak kata hubby selagi duit tak abis.

Ish ishhh ishhhhhhh.

Tapi adalah duit aku reserved sikit untuk belanja kat Msia sok.

Tak lah haruk sangat perabih.


Kurang seminggu je lagi nak balik.

Beg belom kemas.

Biasalah aku kan sakit kan.

Hahahahahahahaha.


Malas sangat nak kemas beg.

Satu barang je lagi belom beli.

Kuih aka Baklava.

Nanti lah minggu depan baru beli so tahan lama sikit.


Twilight set yang aku beli belom start baca pon lagi.

Nak habiskan Michael"s dulu ada lagi 2 bijik.

Then lepas tu sambung Twilight.


Tengok kat Youtube diorang tengan kecoh shot New Moon.

Best besttt tak sabar nak tunggu release.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment