IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
MMMPPPPPPHHHHHHHHHH 11/24/2009 06:02:00 PM

Assalamualaikum.

It's getting cold up here.

Do you know how does it feels like living in winter???

Dolu2 aku rasa winter macam kat Genting yooo.

Ye memang sangkaan naive aku tu meleset sama sekali.

Seksa wooooo dok kat negara pelbagai musim.

Just imagine :

SUMMER 45 DEGREE

WINTER 12 DEGREE

Tak ke gilo tu ???

when it's hot, it's too hot

When it's cold indeed it's cold walopon tak minus degree la kan.

Bagi kita kulit asia Tenggara ni kompius la jawab nya.

Tapi tu la kan dapat gak merasa pakai baju tetebal.

Funky je gayanya hahahah....

Coat yang aku beli kat Mark n Spenser tawon lepas time end winter clearance tu merasa la aku pakai seminggu dua lagi bila cuaca tambah sojuk....

0 ekspresi anda..:

Post a Comment