IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
4 NEGARA 3 BENUA................... 8/22/2008 06:37:00 PM

Assalamualaikum. Semalam pi collect teket. Mamat kat ticketing tu bapak lah rude nye. Aku tak make a fuss coz aku ada 3 lagi kawan yang hoping to spend their evening with me, menunggu aku berurusan. Kalo aku sensorang memang mamat tu kena dah. Eniway rest of the evening kitorang pi makan kat Charcoal Grill. Reasonable price, everyone happy. I had mix grill n an ice tea, Nagwa also had mix grill n air die kaler ijau apa nama tah, Sini had Chicken Tandoor n a can of pepsi last but not least, Zaneta had capuccino (2 cawan dibantainya) n strawberry ice-cream. Minah Czech ni vegetarian kalau nak tau so dia dah makan siap2 b4 keluar. Seperti biasa lupa nak ambik gambo our food coz tengah lapor tahap Gaban. Lepas tu memasing dah kenyang we all hiding towards Bab Al-Bahrain. Nagwa bought a pair of arbaya. Aku pon nak beli gak tapi takde saiz so kena tempah dulu. Aku lak 50-50 takut2 esok nak datang collect tak jumpa kedai tak ke naya. Semalam tu pon puluh2 kali pusing gak baru jumpa jalan keluar pat kitorang masuk tu, sib baik atas pemerhatian dan tekaan aku yang cekap lagi tajam berjaya aku bawak budak2 ni keluar hahahahhaha. Ehhhh lupa b4 we all pi ambik teket tu sebenarnya dah lepak2 kat Gold City, Nagwa beli 2 pairs of rings. Memang woooooowwwww and harga nya pon reasonable. Seperti biasa lah mak2 kiah ni mencuba la apa2 yang patut. And the evening wrapped up dengan kunjungan ke Muntazah Supermarket si Zaneta nak beli sayor.
AKU N ZANETA

CHARCOAL GRILL (HIJAB TERLOROT OPSSS)


SINI N NAGWA


NAGWA N ZANETA

0 ekspresi anda..:

Post a Comment