IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
MACAM MANA NAK BUAT NI ???? 3/13/2009 11:19:00 AM

Assalamualaikum.
Patut ke kita rasa marah @ sedih @ terkilan @ kecik hati @ di anak tirikan ???
Setahu aku Sirah Junjungan susah nak dapat sponsor.
Erma Fatima selaku pengarah patut lah rasa kecewa.
Patut ke cerita pasal Rasulallah SW tak laku?
Niat murni si pengarah untuk mengajak umat islam khususnya untuk
menyelami perjuangan Baginda, mengenali Baginda dengan lebih mendalam
tak dapat sambutan.
Sedang kan ada satu produksi ni yang baru saja selesai membuat pementasan bukan main berjaya lagi, SOLD OUT percaya jangan tak percaya.
Teket SOLD OUT yalzzz....
Cerita pasal apa ?
Pasal lagenda yang belom tentu sahih.
Pasal lagenda tahyul WALLAHUALAMBISSAWAB....
Walaupon sebenarnya aku sendiri memang la nak sangat tengok.
Tapi bila issue Sirah Junjungan ni mcm tak berapa mendapat sambutan
aku jadi marah..... kecewa....... come on la......
kalau produksi pasal Puteri Lagenda tu orang berpusu2 apa kata bagilah sokongan
pada Sirah Junjungan.
Tak rugi kalau menonton.
Dekatkan lagi hati kita pada Kekasih Allah yang satu ni.
Alhamdulillah kali ni pementasan akan berakhir pada 22 march.
Insyaallah aku akan sampai Malaysia pada 15 march.
Insyaallah umor panjang aku nak pegi tengok.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment