IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
TAK TAU 3/23/2009 06:35:00 PM

Assalamualaikum.

Aku ni jenis yang kalau dah menyampah, sampai dengar nama orang yang seakan-akan sama dengan makhluk yang aku menyampah tu pon, aku dah menyampah meluat yang amat, apatah lagi kalau aku ternampak atau terdengar nama orang yang aku menyampah tu betul2 depan mata batang idong telinga aku. Haishhhhhh.....

Sungguh dasyat perangai tak molek aku.

Malam tadi aku termimpi pasal si GRANDEUR. Ishhh apasal aa? Orang tua2 kata kalau kita ingat keee mimpi kee... orang tu yang ingatkan kita sangat2. Tapi kenapa si GRANDEUR? Tidakkkkk aku tak nakkkkk.... tolong laaaa aku tak nak ada sebarang connection dengan dia ni... junction angel 44...... (simpang malaikat 44) hishhhh...

1 ekspresi anda..:

Farie N. said...

haaa!! i kno d grandeur!!!
sejak amek course membalut ketupat dkt ol town aritu i oready kno!haha..

k.maria roger la aan bule jupe kat cni.

Post a Comment