IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
PERASAN NYA AKU.... 4/13/2009 04:08:00 PM







Assalamualaikum.

Sampai dah aku kat Bahrain.

Bosan giler.

Tapi journey tadi best.

Apa yang best????

Seat aku over-lapped.

Tak pasal2 depa telah upgrade kan aku.

SEAT BUSINESS CLASS.

Tau??????
Perasan jadi orang kaya2 kejap.

Best giler.

Tak rasa penat pon.

Siap tido macam kat umah atas katil.

Hahahahahaha.

2 ekspresi anda..:

Farie N. said...

whoa bestnyeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

ADMIN GROUP said...

ye memang beshhhhhhh

Post a Comment