IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
TQ TQ TQQQQQQ 4/23/2009 10:00:00 PM

Kat umah


Tengah bayar barang

Senyum kambing


Jacy
Blur coz dah spent BD100 over...
Assalamualaikum.
Aku amat lah happy today bukan kerana aku
telah berjaya membelanjakan sebahagian
duit yang dah ujung2 menanti gaji.
Akan tetapi aku happy sebab aku berjaya membeli
mackintosh (yang aku dok usha 3 bulan lepas) dengan 40% diskaun.
Mackintosh yang aku maksud kan
Bukan Apple notebook.
Bukan tikar getah.
Tetapi woolen jacket from M&S.
yahooOOOOOOOoooooooooooo............
rupanya lebih kurang cenggini

1 ekspresi anda..:

Farie N. said...

baju ni cantek!!!!!!!!!

Post a Comment