IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
MATA AKU JULING KOT 12/27/2009 11:17:00 PM

Aku rasa dalam 2 bulan lepas aku ada bagi tau hubby.


Bahawasa nya paspot aku akan mati tahun depan dalam bulan 9 gitu.


Maka hubby ku itu mati2 pecaya.


He's buying it even i messed just about everything most of the time.


Beria2 la dia advised aku bila sampai je Malaysia terus pi buat paspot baru.


Jadi nak dijadikan citer.


Tadi masa buat booking Jakarta trip.


Masa isi nombor paspot then validity date.


Aku perasan kalau paspot hubby mampos tahun 2011.


Then aku very very very veryyyyyy sure.


Paspot aku pon mampos tahun yang sama.


Then dengan gerak pelahan sama macam time Gaban bertukar ke baju polis angkasa dia tu.


Aku bukak paspot ku itewwww.


And guess what ????



0 ekspresi anda..:

Post a Comment