IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
WRAPPING 2009 WITH *&^%%$$#@!!@##$%^&*())_ 12/31/2009 05:49:00 PM

Assalamualaikum.
TL aku mlm tadi ucap tahniah.
Pasal apa ?


Pasal aku berjaya kontrol macho precepting this one local girl.
Kata TL aku kalau dia dah lama jadi gila.
Dah lama hilang sabar.
Tapi apa aku boleh buat ?

Layan kan ajelah.
Satu hari aku balik negori aku.
Budak ni masih kat negori dia jugak kan ?
Ada aku kisah ?
Takk....
Tak kisah pon.

Dia tak sedar agak nya negori dia ni banyak membazir bayar gaji expatriate.
Sedang kan kalau dia dan geng2 local nya yang lain.
Keje kuat sikit je.
Tak perlu kami para expatriate ni.

Tapi kalau dah dasar makan bersuap.
Sampai bila2 nasib tak kan berubah.
Keje nak senang.
Keje asik nak off.
Keje nak gaji besar je .
BOLEH ????

And this preceptee of mine wrapped my colourfull 2009.
Dia akan tetap disini tak kira apa perangai dia tunjuk pon.
Aku boleh bagi guide je.
Dan satu hari nama aku akan lenyap dari bumi so-called berdaulat ni.
Ye dak ?

0 ekspresi anda..:

Post a Comment