IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
NEGARAAAAKUUUUUUUUUU.... TANAH TUMPAH NYE DARAHKUUUUUUU 9/29/2008 10:58:00 PM

Assalamualaikum. Maka ini dengan penuh kembang lubang idong aku 360 3/4 degree menulis blog dari Malaysia yeaaaaaaaaaaaaaaa...... ektiviti aku hanyalah merendek sekitar jalan TAR rindu nyeeeeeeee.... makan kopok lekor seronot nyeeeeeeeee...... makan ikan bakar best nyeeeeeeee..... and paling best dating ngan hubby yesss my hunny bunch. Tadi pengumuman raya so 1 syawal jatuh pada 1hb 10 2008. Baju raya sedondon heheheheeee 1st time gitu coz last year kita raya separate. Aku kat Bahrain hubby kat Msia. Duit raya dah siap2 tukar, Kuih raya tak de hehehehehee mom-in-law dah buat aku cuma tolong dia bakar kek je. Fuuuhhhh punyalah azab... 5 bijik kek dapat gak aku abiskan dah sengal, mengantuk, panas bahang oven, sakit tangan n sakit badan. Apa nak buat. Susah jadi menantu ni upernyer. Eniway 1st raya after solat raya aku akan bertolak balik ke Lanchang. Kalau boleh malam raya aku nak balik dah, mak mesti tertunggu-tunggu dah 8 bulan tak jumpa, aku paham perasaan ibu walau dia tak tunjuk tapi aku tau dia memang harap sangat nak jumpa aku secepat mungkin. Mom i'm so sorry. Bagi aku raya tak lengkap selagi aku tak bersama2 dengan mak pada pagi 1 syawal n i will make sure next Syawal aku akan raya dengan mak. Aku rindu kuah kacang mak, aku rindu rendang mak, aku rindu senyuman mak, aku rindu masakan mak aku rindu segala galanya tentang mak............................. I LUV U MAK SOOOOO DAMN MUCH........

0 ekspresi anda..:

Post a Comment