IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SELAMAT IFTAR............ 9/04/2008 02:20:00 PM





Assalamualaikum. Hari ni aku terajin la pulak kat dapur. So dalam dok kemas2 tu terjumpa yis. Dengan berbekalkan semangat Chef Wan aku pon membuat eksperimen yang nasib baik berjaya. Kudap2 berbuka hari ni Berger Mini Malaysia (walaupon pada hakikat aku sebenarnya tak poser, tapi takpe la ambik berkat gituuuuu....)

اَللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَعَلَى رِزْقِكَ أفْطَرْتُ ذَهَبَ الظَّمَاءُ
وَابْتَلَّتْ العُرُوْقُ وَثَبَتَ اْلأجْرُ إنْ شَاءَ اللهُ

Allahumma laka sumtu wa ‘alaa rizqika afthartu dzahabadzamaa u wabtalatil ‘uruuqu watsabatal ajru insyaa Allah


Ya Allah, Aku berpuasa hanya untuk-­Mu dan dengan rizki-Mu aku berbuka. Hilanglah rasa dahaga, tenggorakan menjadi basah, semoga pahala ditetapkan, insya Allah

p/s doa ni yang sahih dilafaz oleh rasullallah s.w

2 ekspresi anda..:

izzti.izztiha said...

sedapnyer..tp kenapa kedekut sgt,,xnmpk sambal pun..

Farie N. said...

duhh..rajen btol kak maria wat kueh.. bule wat biznez ni.hee.

Post a Comment