IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SATU HARI DI HARI SATU..... 2/11/2009 09:33:00 PM

Assalamualaikum. 2 gambar ni sebenarnya adalah lokasi yang sama hari yang sama tetapi menggunakan kamera dan angle yang berlainan. Apa motif utama gambar ni ? Sebenarnya pada ari tu Nicki head nurse aku tetibe je menjerit 'owhh look its orangy outside' macam beruk bertempiaran lari akibat dijerkah (sori ekkk En Pencinta Beruk) we all ke tingkap. Memang betul kat luar masa tu kelihatan Oren sebab angin kuat meniup debu2 pasir lalu berserakan seantero buana (bahse mende tah) tu yang timbul kaler oren tu bukan apa semata2 pasir kan pasir kaler oren kan ? Kalo tengok pix atas tu perasan tak kaler oren yang bertumpu dibahagian tengah, aaa macam tu lah keadaan ruang udara tatkala tu. Bangunan yang nampak tu kaler dia suppost to be pastel or to be precise kaler off white so boleh bayangkan warna ruang udara masa tu yang ala2 kaler langit masa sunset. Pix tu diambil oleh Maggie thru HP dia. Manakala pix bawah ni diambil dari HP aku tapi tak dapat capture warna oren tu instead nampak macam bersalji.

Budak2 local pon kata kejadian seumpama tu pertama kali depa witnessed, belom pernah terjadi. kesimpulan nya we were lucky that day to witnessed such an increadible phenomenon. So sekarang ni cuaca masih lagi agak sejuk maybe sekitar 16 ke 23 degree gitu, tapi ari2 dusty, dedebu yang berterbangan tu nampak macam fog tapi fog hanya wujud pada waktu pagi yang buta jadi ianya adalah semata2 dedebu yang berterbangan akibat angin yang agak kencang ketika ini.

Winter has come to its end, now summer is just around the corner. Tahun ni rasa macam the shortest winter ever.


KENDIAN AKU CITER NOW PENYAKIT AKU BERADA DITAHAP KRITIKAL.
PENYAKIT M.A.L.A.S.


Okehhh penyakit aku dah beransor kurang jadi aku dah up-date entry pixies diatas.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment