IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SURAT UNTUK CIK PUAN IZZTI 2/20/2009 01:15:00 PM

Assalamualaikum.
Kehadapan Cik Puan Izzti yang jauh di Malaysia tanah tumpah darahku. Apa khabar Cik Puan ? Saya sihat2 sokmo. Tujuan warkah ini dilayangkan adalah bertujuan untuk bertanya khabar Puan saja, takde niat serong. Owhhh ye saya ada mendengar cerita Cik Puan begitu meminati Yuna (which i have no idea who the hell she is, sori cik puan ekkkk) Katanya pandai sungguh si Yuna ni bermain gitar disamping suara nya yang bak buluh betong iskkk silap sori cik puan, ye yee bak buluh perindu.

Cik Puan Izzti,
Saya difahamkan akan kerana si Yuna telah membakar semangat cik puan untuk belajar bermain gitar. Justeru itu ingin saya memberi tahu saya pon pandai gak main gitar wehhhhhhh, tapi setakat syok sendiri je la. So amacam cik puan ? jamming ? aa pegi la belajar main gitar dulu hahahahahahahahaaaa. Apa ? cik puan tak caye ? Caisssss cik puan ingat saya tak tepikir akan statement cik puan itu ? Saya dah standby daaaa saya dah agak anda ni skeptikel......

Nahhh buktinyaaa..... hahahahaha (gelak macam Sarip Dol) oi.. oiiii.... pandai2 cakap orang posing je.... kalau berani turun la trekkkkkk.... ehh silappp kalau berani jom jamming laaaa aaa aaa aaaa tau pon takut.

Cik Puan Izzti,
Rasanya dah banyak saya celoteh kan kat sini. Izinkan saya mengundur diri. Semoga bertemu dilain warkah. Sambut lah salam peluk cium dari jauh.

Pecah kaca pecah gelas....... sudah baca jangan jeles.


Yang Benar benar KIUT (hehe)

Nyang Rapik the 4th




p/s rambut yang kusut masai bukan menandakan saya baru bangun tido.... tapi saya baru terjaga dari tido......

4 ekspresi anda..:

agent G said...

akak maria, cik puan izzti admitted kat hospital seremban..suspect denggi or chingkunya or something...
kak de tipon, mumy anta die pegi hospital b4 nak ke s.alam..

langsung kena tahan dlm wad...
sian die...

agent G said...

nway, gaya tepi gitar mmg da cun..

ngan rambut mnegurai guna jari pun bole apa bagi..

tak sah lagi..macam kak melah..ala,ramlah ram tu..

ADMIN GROUP said...

haduuuuuiii aiiihhh admitted la pulakkkk baru je hakak berangan nak eksen dahh tak menjadi.

Kak melah pon glemer apeeee...

kau konciiiiiii chentakuuuuuu awww...

Anonymous said...

haha..sori baru baca warkah nih..tula lama sgt da xmenjelajah blog sbb agak xsihat..sendi2 ni sgt lenguh xle ngadap labtop pun..ngadap 5 to 10mnts tu bole lah..sori ye kak..eh jamming?best gak ek..huhu aritu bgtau asbend nk adiah gitar..hahaks..dia kata gitar kt umah da ada tggl tmbh tali lg 1 putus..huhu xsbr nk jamming..hahaks..mmg gian skrg nih!

Post a Comment