IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
TEMPAT JATUH LAGI KAN DIKENANG..... memang la sakit weiiiiiii 2/22/2009 04:59:00 PM

Assalamualaikum.
Baru ada mood nak update kan entri aku ni.
Apasal ada banyak map ?
Pasal ni lah antara negara2 yang aku penah jejak.
Pasal ada juga diantara negara2 ni aku penah bermastautin.



BRUNEI - 2 tahun aku dok sana atas urusan kerja.

.


THAILAND
1. Bangkok
2. Phuket
.
.
.

INDONESIA
1. Bandung
2. Bali
.
.
.

CHINA
1. Beijing
2. Hong Kong (coming soon)
.
.
.


SINGAPORE
Penah pegi sekali which aku tak ingat nama tempat aku tido tu rumah parent member aku.
Best round satu sg espesiali Sentosa Island n Jurong Bird Park.
.
.
.


BAHRAIN
of course tempat aku duduk n keje sekarang dah 2 tahun 1/2.
.
.
.


UAE
penah transit 3 kali so kiranya aku penah jejak la kan ?
coz dari plane ke terminal building jalan kaki on the ground.
Airport nye kat Abu Dhabi.
.
.
.


OMAN

Pon sama dari plane ke terminal building jalan kaki on the ground

so kira aku penah jejak la bumi Oman ni.

Airport tu kat bandar nama MUSKAT.

Dan aku memang berhajat bebenor nak menjelajah seberapa banyak yang mungkin.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment