IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
AKU MUMARIDAH BUAH PINGGANG 5/26/2009 12:42:00 PM

Assalamualaikum. Bekerja di tempat asing memang stress. Maksud aku out of your department. Nasib bekerja di CICU MKCC kadang2 agak malang. Kalau low cencuss jawabnya kita akan terpelanting ke wad2 lain.

Syukur alhamdulillah kalau terpelanting ke CCU, dibuatnya W33 @ W32 @ CPC @ COPD meranalah emosi. Sekitar bulan May ni memang semua warga CICU mengeluh, dalam 13 @ 14 hari shift cuma 3 @ 4 hari bertugas di CICU.

Nasib aku baik lah coz sepanjang masa aku float aku cuma di CCU je. Bertambah baik lagi aku selalu bertugas weekend jadi CCU lengang out of 12 beds cuma 3 @ 4 beds je yang terisi relaks sangat, bersembang bergelak ketawa je lebih hahahahaha. Kali terakhir aku bertugas di CCU aku cuma diarahkan untuk buat Haemodialysis je. Ada la 2 pesakit yang perlu di dialysed happy sakan.

kenapa ? Tak caya ke aku boleh buat Dialysis ??? hahahaha. Boleh babe... aku ada in-house training on how to perform Haemodialysis. Alhamdulillah segala2nya berjalan lancar, tak terlebih dialysed mahupon terkurang.


Zoomed biar nampak evidence nyer hahaha




p/s perkhabaran gembira dari Malaysia, hubby promoted to trainer : congrats sayang.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment