IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
ADE KE ? 5/31/2009 05:17:00 PM

Assalamualaikum.

Kadang2 tu aku rasa2 macam aku dengar bunyi cicak.

Bila tengok siling

Tengok dinding

Tengok lantai

Tengok ceruk2

Tak ada pon sebarang makhluk yang menyerupai cicak

Mahupon yang seangkatan dengan nya


Memang mengacau kosentrasi aku je

Adakah aku hanya berhalusinasi ?

Owhhh tidakkkkkk










Kemarin aku ambik lagi 3 bijik buku dari Joan

Resmi aku bukan nyer rajin nau nak baca

Especially buku dalam bahasa inggeris

Maklom la english aku ni lintang pukang

Jadi kebanyakan masa aku berangan tatkala membaca bait2 ayat buku2 inggeris ni

Kesudahan nya satu hapah aku tak paham

Dah banyak kali cuba nak kosentret

Nak baca bebetul

Sudah nya

Hot hot chicken shit je

Tapi semalam tergerak hati pulak aku nak belek2

So i've decided buku yang ni la aku nak try baca

Maybe sebab rakan sekerja tak best

Jadi tak berlaku la ektiviti MENGANYAM

Wooowwwww

Buat pertama kali dalam hidop aku

Kosentret abis beb

Dah macam tengok CSI bila baca buku ni

Tak sabar2 aku nak tau what will happen there after

Bangga bangga

Walau aku mcm pause2 gitu

Bukan apa kalau ada perkataan yang tak paham tu aku google meaning dia

hahahahahaha

Tapi aku enjoy very much

..................................... nak sambung baca buku

0 ekspresi anda..:

Post a Comment