IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
KWON SANG WOO 6/21/2009 09:25:00 PM

Assalamualaikum.
Biar lah orang kata Korean Dramas are lame, meleleh, pathetic, stereotype dan mcm2 lagi.
Aku tetap jadi penonton tegar.
Dari mula2 aku kenal drama2 Korea ni yang ditayang kat TV3.
Sampailah aku dah agak canggih menonton online.
I will always be TEGAR.
Ajal je yang dapat memisah kan aku dengan drama2 ni.
Korang yang tak minat
tak suka
benci
meluat
menyampah
FCUK YOUSELF OF BEING HATRED
hihihi

0 ekspresi anda..:

Post a Comment