IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
GIRLS NITE OUT...... 7/25/2008 11:28:00 PM

Assalamualaikum. Last post aku takde publish cerita. Malas... takde apa special nyer. 2 hari lepas aku terima ajakan Nagwa nak pi dinner. Aku accept ni pon sebab depa nak pi area Adliya, bukan apa kat sana ada Thai Supermarket kebetulan lama dah aku hajat nak pi beli barang kat supermarket ni so alang2 sekali harung la. So dapat lah seminggu ni aku makan sayur2 hijau. Dapat lah merasa sawi, kailan, kangkung bagai yang ala2 kat Malaysia. Harga jangan tanya maklom lah impot. Arghhh lantak lah aku tak peduli bab harga2 ni semua.

Restoran yang kami makan tu namanya Upstairs Downstairs. Meneger nyer Malaysian Indian so tadi konon2 dapat la layanan special siap dapat diskaun 10% yahoOOOOooooo... Gambar2 nyer nanti la aku post kat next entry coz aku takde kamera terpaksa mengharap ikhsan depa2 yang ada kamera.







1 ekspresi anda..:

Farie N. said...

ske la tgk kak maria dressing..cantek! =)

Post a Comment