IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
PASAR DALAM BAS..... 7/13/2008 09:22:00 PM

Assalamualaikum. Sebenarnya on the way balik keje tadi aku ada rakam keriuhan perbualan dalam bas. Macam2 ada..... bahasa keling, bahasa tagalog, bahasa czech pon ada cuma bahasa melayu je tak ada pasal aku sensorang jee tak de melayu lain keje... sampai naik weng jugak la kepale otak aku sekejap, nasib baik nak sampai flat dalam 5 minit je kalau tak mau jugak la sewel.

Nak aku upload kat sini video tu tapi carik gigibiru aku tak jumpa, almaklom la lappy aku ni takde gigibiru...... zaman jepon la katakannnnnn... pastu baru aku teringat henpon aku kan ada data cable soooo aku pon install laaa sampai sekarang dah dekat sejam problem masaalah mushkillah tak setel2, tah hapa salah nye aku pon tak tau tengoklah kalau setel karang ni boleh la aku upload video tu, jangan korang terperanjat je coz gelap gulita, mana ada orang on lampu time vehicle tengah jalan kan......

Yeahuuuu berjayaaaa.... silalah enjoy perbualan yang aku pon tak tau hujung butir nya... cheriooooooo.....................


0 ekspresi anda..:

Post a Comment