IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
CUTIE LIL PIE 1/24/2009 09:53:00 PM

Assalamualaikum. Aku tak pasti umor aku berapa time ni. Tapi kata mak aku, time aku kecik2 aku ni spesis penakut ya amat. Well lojik la kan ke aku budak kecik mesti lah takut ngan stranger. Aku rasa pasal itulah time dolu2 jarang kita dengar kes culik budak2.


Pikir lah budak2 zaman sekarang ni terjal2 tak takut orang senang je di gula2kan. Soooo mak!!!!!!! ada guna nya menjadi budak kecik yang penakot ya amat. Time ni kat rumah arwah tok Miah aku, menurut mak aku fotografer nyer my Pak Long, so aku memang takut ngan Pak Long tats y aku tunduk kejung tapi now tidak lagiiiiiiii aku dah jadi beraniiiiii wakakakaka.....

1 ekspresi anda..:

Farie N. said...

i need ur blogger mail, fer my invited reader blog..

Post a Comment