IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
******sigh... 1/02/2009 06:19:00 AM

Assalamualaikum....
Start 2009 keje pagi.
Masuk 2hb Cik CT balik.
Haduuuiiii aihhh ntah apa dia buat since 3 pagi.
Bising betullllllll tak boleh nak tido.
Ketahuilah wahai Cik CT.
Tak semua orang cuti weekend.
Saya keje wooooo.
Kalau awak buat bising macam ni.
Rehat saya terganggu.
Sedangkan saya masih perlu pegi keje.
Syif yang ke 3.
Penat wooooooooo.
Kalau nak kejut solat subuh pon.
Tak kan setat kol 3 pagi.
Kalau awak meroyan coz dah balik Bahrin pon.
Orang lain pon jauh ngan family gak.
Sian kat saya.
3 jam adalah satu masa yang lama kalau saya dapat tido.
Tapi kenapa harus awak mengemas rumah pada 3 pagi.
Tak boleh tunggu siang ke?
Arghhhhhhh................................ tensi tensi....
Boleh Diabetes aku dibuat nyer.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment