IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
MEE GORENG OR ME GORENG ???? 1/14/2009 11:24:00 AM




Assalamualaikum.
Hidop kat perantauan ni memang selalu mengidam.
Bukan orang mengandung je mengidam.
Especially aku n babe memang selalu bercakap tentang makanan.
Jadi lately Lulu Hypermarket ada bukak dekat2 kawasan aku tinggal ni.
Satu ari yang cerah aku tengah usha2 barang apa lagi nak beli.
Jeng jeng jengggggg aku nampak me kuning ahakzzzzz.
Maka semenjak ari yang cerah itu aku telah menjadi pemborong yang setia me tersebut.
Menurut infomasi pada rak display me ni me jepon.
Arghhhh ada aku kesah?
Yeeee aku tak kisah.
Memang sejibon me kuning kat mesia.
Harga?
Seperti biasa barang impot memang mahal.
600 fils @ BD0.600 satu peket bersamaan RM5.40.
Babe marilah ke Bahrain, so kita boleh ber me kari, me rebus, me goreng, me sop, me hailam
Dan berbagai2 me lagi..........

0 ekspresi anda..:

Post a Comment