IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
TOSKING KU YANG AGAK KIUT... 1/29/2009 12:15:00 AM







9 ekspresi anda..:

Anonymous said...

eh cantik cute nyer..kirim 2pasang le x?

ADMIN GROUP said...

tiah stokin ni kak maria beli kat autumn fair ari ni last day. tapi kalau kak maria jumpa kat mana2 mall kak maria beli kan ok?

Unknown said...

Cam aku nyer kpala lembu sock yang aku pakai masa kat umah mu mekkkk

Farie N. said...

ni merujuk kpd current mood anda, yea sy mendapati mmg anda mgalami krisis background tahap hampir kritikal kerna setiap kali sy menerjah page ini background nye da jadik laen spt sesumpah yg mampu bertukar kaler. hehe.. ;p

ADMIN GROUP said...

saya pon terpikir gak bahawasanya saya telah ter'transformed'kan blog ini menjadi seekor sumpah2 ishhhhh...... suka2 dia je nak tuka jadi apa ingat transformer ke ? yeee malam tadi saya mimpi saya jadi Bumble Bee sungguh kiut.... MARI KITA TERJAH DEMI SSATU KEBENARAN thggfjiwefjddhfgfhffhjff (bunyi Bumble Bee jadi keta kunin semula)

ADMIN GROUP said...

Babe : aku still ingat stokin lembu kaler pink ko tu dang heeiiiiiii

bawangmerah said...

comelnye! kaler merah xde kah?

Anonymous said...

along punye xmenarik lgsg..ahaks..

ADMIN GROUP said...

cik Bawang : segala macam kaler ada pilih je mana nak.

Tiah : yeeeee saya setujuuuuu hahahaha syhhhhh

Post a Comment