IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SUKA SUKA SUKA part 2 1/15/2009 01:00:00 PM

Assalamualaikum.
Pepatah orang lelaki menyebut:
'PEREMPUAN DAN SHOPPING TIDAK DAPAT DIPISAHKAN'
Which i have to admit it is true.
Looking at myself, i can't afford to act sceptical anymore.
Kenapa aku suka shopping ?????
Pasal apa yang aku hajat time sebelom keja.
Jangan harap mak ayah aku belikan.
Diorang ni dah mindset kan aku.
Kalo dah keje sok belilah apa yang aku nak.
So selagi tak keja hadap ajelah apa yang mak ayah aku belikan.
Jangan harap nak merungut2.
Jadi sekarang aku dah keje kan ?
Tu yang aku lepas gian tu..................


2 3 ari lepas aku beli 2 helai blouse ni which i feels comey.
1 from Zara 1 from Mark n Spenser.
Harga kalo aku bagi tau memang tegezutzzzz.
Murah dowh series sesangat.
Worth buying.....

0 ekspresi anda..:

Post a Comment