IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
BANYAK BANYAK BERSABAR.... SABRI IS A PART OF EMAN..... (tak reti nak sebut dalam bahasa arab penuh kwang kwang kwanggggg) 5/08/2008 08:23:00 PM


Assalamualaikum.... today pagi pagi lagi aku nampak satu makhluk yang membuatkan mood aku spoiled. Memang aku menyampah dengan this paticular creature. Sejenis makhluk yang pikir diri dia BAGUS, BIJAK, ON TOP OF THE WORLD, MISS PERFECT, konon konon TERANIAYA ngan ex-BOYFRIEND, MISS FAVOURITE, LALANG, TALAM 14 JUTA MUKA, KEPOH, SUKA JAGA TEPI KAIN ORANG, OVER-BORED, PENGERUSI PERSATUAN KAKI KUTUK, PERASAN HOLY, PUSHY, LASER, dan macam macam lagi kalau aku mentioned dah macam aku yang gila sebenarnya. Kalau aku ada power supernatural kan aku akan buat setiap kutukan yang keluar dari mulut dia akan tumbuh sebijik kudis buta kat badan dia, so makin banyak dia mengutuk orang makin banyak kudis buta yang akan tumbuh. Tapi nasib baik la aku ni insan biasa yang lemah lagi hina..... kalau tak aku yang akan dilaknat tuhan coz nak menzalimi antara manusia. So kesimpulan aku dah memang sifat yahudi or orang kafir macam tu seolah olah tak ada pegangan agama. Aku bersyukur aku ada agama, aku ada pegangan dan aku masih ada ruang dan peluang to change myself to be a better person. Alhamdulillah.

1 ekspresi anda..:

... said...

hehehe...bawak2 ler bersabo...

Post a Comment