IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
KEHIDUPAN... 5/10/2008 12:22:00 PM


Assalamualaikum..... Kebelakangan ni... bila aku baca apa apa berita online aku rasa kecewa. Malaysia sekarang dah tak macam dulu... agaknya dah nak kembali ke zaman penjajahan. Kalau 10 tahun dulu Malaysia terkenal dimata dunia sebagai sebuah negara yang berbilang kaum yang boleh hidop aman damai, sekarang mungkin kenyataan tu dah tak boleh dipakai lagi. Semakin aku pikir kan nasib Malaysia akan datang aku rasa biarlah dunia Kiamat saja sekarang dari melihat Malaysia hancur berpecah belah tergadai...... Wallahualambissawab....

0 ekspresi anda..:

Post a Comment