IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Rindu 5/07/2008 08:13:00 PM








Assalamualaikum wbt.
Hari ni keje ok tak bz dan aku tiba tiba teringat masa aku mula mula menjejak kan kaki ke Brunei dalam 4 tahun lepas. Memula excited coz first time keje luar, lama2 aku rasa boring, 2 tahun kat sana rasa macam burung dalam zoo nak keluar lebih luas akhirnya aku tersadai kat middle east ni pulak. Gambar ni adalah tahun terakhir aku kat Brunei dah nak blah dah masa tu. Sekarang aku rasa rindu yang teramat sangat dengan masakan orang sana, budi bahasa orang sana, bahasa orang sana, kedamaian, kehijauan, rindu masa2 aku beriadah kat Bukit Syahbandar tapi apakan daya masa memang tak boleh nak putar lagi. Paling aku rindu keluar ngan babe and Iemah, menikmati nasi Katok perghhhhhhh... meleleh airliur. Apa apa pon kan aku rasa bertuah kerana dapat peluang bermastautin kat sana walau pon sekejap at least aku pernah tau bagaimana rupanya Negara Brunei Darussalam bagaimana budaya diorang.

0 ekspresi anda..:

Post a Comment