IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
WELL WELL WELLLLLL 12/31/2008 08:57:00 PM

Assalamualaikum. Today aku kat CCU. Bizi giler nak tecabut kaki aku ke hulu ke hilir. Tapi tak pe berkat orang2 yang bersabar ada ganjaran nya. Tak lama jeee kejap je tuhan dah kasi. Patient kasi aku 5 dinar ngan cokelat Patchi hehehe............
.
.
.
sambung...
.
Okeh tadi masa menaip tetiber aku mengantuk giler. Now kol 3.46 pagi tetiber terjaga dah tu segar bugar lak mata, subuh lambat lagi coz winter siang lambat. Selamat tahun baru 2009. Aku takde la teruja sangat nak celebrate coz
.
.
1. Aku keje, so takde semangat
.
2. Aku jenis tak tunggu tahun baru nak berazam2 ni, pantang terasa nak berazam je aku terus on
.
3. Selama 10 tahun aku dok Kl tak penah pon aku pegi Dataran Merdeka countdown, betullll tak tipu wallahhhh...
.
4. Tak perlulah beria2 celebrate macam mat saleh nun. Tido pon kira celebrate gak kan? hahahaha
.
.
Cuma aku harap tahun 1430 @ 2009 ni akan membawa lebih berkat dan kebahagiaan (macam hubby kata semalam) Sedar tak sedar umor dah tambah setahun lagi. Rasa macam baru semalam masuk 26 tahun hahahaha......
.
.
.
.
HAPPY NEW YEAR AND MANY HAPPY RETURN.....

0 ekspresi anda..:

Post a Comment