IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
ADUHAI KALTHOOM... 6/14/2008 08:50:00 PM

Assalamualaikum. Innalillah..... itu je yamg mampu aku ucap malam tadi. Kalthoom dah takde. And as everyone expected there was a really hugh big drama happened untill the military police was called in to control the situation. Katanya Dr Zaid hampir2 kena physical attack from the father, whilst all the sisters screaming insanely. Penderitaan Kalthoom dah berakhir setakat malam kemarin semoga ruhnya dicucuri rahmat. Aku memang dah ada intution last night yang Kalthoom dah takde pasal dalam 2215h aku call CICU takde orang jawab aku agak maybe depa2 ni tengah sponge dia. Then 15min lepas tu aku call lagi just nak tanya pasal duty siang tadi ni pon masih tak berjawab. Time tu lah aku dapat agak Kalthoom dah takde tapi aku tak pasti bila. Lepas tu aku call CCU kebetulan Agnes jawab terus aku tanya 'Is CICU empty?' Agnes jawab 'yes CICU is empty' jawapan Agnes tu adalah jawapan bagi teka teki yang aku cuba cari. Sah Kalthoom dah takde. Bila aku pegi keja pagi tadi sempat aku baca nursing's report dengan doctor's report rupanya Kalthoom arrested malam kemarin 2100h.

Ok enough pasal Kalthoom dia dah takde pon. So aku balik keje tadi tetiba teringin nak makan sambal tumis ikan bilis. So tunggang langgang kejap kat dapur maka taraaaaa siaplah sambal yang tak seberapa. BON APETITEEEEEEEEEEE.


INILAH RUPA IKAN BILIS YANG AKU DAPAT CARI KAT GEANT.
NI BUKAN IKAN BILIS, NI PAUS BILIS DAAAAA....


SAMBAL YANG DAH SIAP

0 ekspresi anda..:

Post a Comment