IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
DINNER..... 6/04/2008 07:52:00 PM

Assalamualaikum. Hari ni layout baru lebih hensem dari sebelom ni. Melalui hotFM aku dapat tau rakyat Malaysia berpusu pusu memenuhkan tangki kenderaan memasing akibat kenaikan harga petrol and diesel. Whoaaaaaaa tak kelakar naik max punyer.... hahahaha apa nak buat barang semua naik gaji still kat takuk lama. Macam mana ni ek? Nak kata rakyat Malaysia low education yang pi belajar sampai tembok cine tu sapa? yang tungkus lumus degree master bagai tu sapa? Ishhh tak adillllll tak adillllll. Well yang aku membebel tak tentu pasal ni macam la effect aku sangat hahahaha, yang effect kenaikan RM kejatuhan Dollar tu je hahaha.

Hari ni aku dinner nasik, ikan goreng and ulam olive je penyakit yang biasa MALAS. Arghh janji kenyang. Malam tadi keje relax cuma patient aku (minah Ethiopian) tu rolling tossing around left to right nak kata sakit sangat dah 6mg morphine aku kasi siap dengan IV Perfalgan lagi, dalam dia pusing kiri kanan alih alih aku tengok tak lama lepas tu terlena gak hahahaha. Pagi pagi anak dia bawak Propylthyuracil lawa wooo anak dia. Ni kes Ethiopian yang lawa la bukan pecah rumah nyer and very the polite lepas dia tanya condition mak dia, dia blah tunggu kat luar.

Semalam siang sebelom pi keje sempat sembang ngan kak Y*** ada la 2 3 issue arised. Tak yah la mention kat sini. Memalukan. Anyway si Nagwa nampak nya dah terima pinangan mamat bini 3 tu. Apalah yang dipikir minah ni sehingga sanggup nak jadi bini no 4. Alahaiiii... aku tak berani nak tanya la tapi menurut dia sendiri dia sanggup coz mamat ni so called kayo mayo. Eiiiii kalau aku tak moooo deeee..... kayo pon. Whahahaha Cherioooo....


Ikan goreng, ulam Olive, nasik putih n kicap

0 ekspresi anda..:

Post a Comment