IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
ROASTED CHICKEN WITH OLIVE AND LETTUCE SALAD and LEMON SYRUP... 6/02/2008 11:32:00 AM

Assalamualaikum. Semalam aku tak ke mana mana hanya berehat je kat rumah. Kaki lenguh coz a day before yesterday i was out at Seefmall since 10am balik rumah dah dekat 11pm. Perghhhh pecah rekod even my other 2 girlfriends also shocked lama benor merendek hahaha. Anyway saja lah aku terima pelawaan diorang ni bukan apa yang malaysian tu rasanya 70-30 % akan resign dalam masa terdekat kalau dia dapat kerja kat Saudi and sorang lagi tu Egyptian maybe akan resign juga kalau lamaran dari seorang millionare diterima oleh keluarga dia. So i was thinking to be together again is almost impossible memandangkan aku pon maybe setahun je lagi kat Bahrain ni. I have a great time realy even though ada beberapa peristiwa melucukan if i ever think back. Ok tak payah merapu panjang panjang nanti jemu nak membaca aku pon malas nak baca kalau post tu panjang berjela.


Ok lah cukup pasal kemarin. Today aku bertugas malam setelah rasanya hampir 2 bulan aku mengelak bertugas malam. And today aku lunch ayam panggang resepi aku sendiri. You all boleh tangok gambar gambar yang aku post ni dari mula proses sehinggalah siap untuk di ngap. Cheriooo.....


Fisrt of all you will need either whole chicken or kalau takut tak abis half chicken je la so memandangkan walaupon aku sorang nak cekik tapi aku amat lah menyintai ayam aku amik half chicken hahahahah........... kalo frozen of course kena defrost dulu.


Then few kentang (selaras dengan seruan kerajaan) , 1 bijik bawang besar and 1 labu bawang putih

Rempah ratus : Pepper, Rosemary dan Oregano


Jangan lupa EXTRA VIRGIN OLIVE OIL untuk menjaga kesihatan


Mandikan lah ayam tu dengan bahan rempah, EVOO and garam jangan lupa


Taburkan bawang bawangan dan masuk lah kedalam oven bila ayam half masak baru masuk kan kentang


Inilah rupanya setelah masak


Ini lak rupa salad


Kalau ada sirap lemon perghhhhhhh.....


Readyyyyyyyyyyyyyyyyyy??????????????????????

0 ekspresi anda..:

Post a Comment