IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
2 JENIS KENANGAN 12/18/2008 08:26:00 AM


Assalamualaikum..... (jawab lah kalau ada keinsafan)
Yahooooooooo dot com.... aku dah jumpe CD driver gigibiru.....Dapat lah aku meng'upload' pixies2 yang dah lama kepam dalam henpon.Today citer aku berkisar GIFT



Dalam sari dua ni ada satu Iraqi patient buat CABG (kalo tak tau google la apa lagi)time tu aku off tak penah kenal pon makcik nih. Tapi seperti biasa mana2 pesakit yang ada hati perot atas susah payah dokter2 n misi2 membanting tulang bertungkus lumus menyelamat kan nyawa diorang ni..... depa akan tunjuk kan appreciation yang teramat ikhlas dari hepar (bahse medikal untuk hati) n sanubari mereka.
Maka makcik ni ada la bagi ole2 kat team CICU kami ni sila rujuk pixies kat bawah ni...

Walaupon aku tak berkenaan tapi memandang kan makcik ni memang dah sediakan ole2 untuk seantero CICU jadi aku pon dapat la jugak hihihi tengkiu makcikkkkk.....




Ini lah ole2 untuk para misi. Bekas kiut tu bekas kaca. Kat dalam nya ada cekelatbentuk hati..... sungguh simbolik.....

Jadi aku sebagai mangkuk nasik tambah telah memilih kaler pink untuk diri aku sendiri awwwww.....soooo romantikkkkk.






p/s time ni aku tengah lalak sakan
dalam keta adik aku
coz aku teramat rindu pada tok
Adik aku kata masa her last breath tu
she looks so peaceful........




Tok masa ni paling hepi diantara
orang2 yang hepi.
(walau pon korang tanak tau
tapi aku nak bagi tau gak
ni majlis pertunangan tuan punye
blog
)






She is my late granny.
Seorang perempuan, isteri (mesti korang bajet lepas ni aku taruk dot dot dot) dan ibu yang
berdedikasi.
Berasal dari keturunan jawa melayu yang berada.
Tapi lepas dia kawin ngan my late grandpa hidup dia jadi susah, asik pindah randah.
Bukan susah sikit2 tapi susah banyak.
But bcoz of the love he providing her, dia tak kisah hidop susah.
Anak ramai 12 orang, apa je pekerjaan yang dia tak penah buat.
Dari tanam padi
toreh getah
menjaja kat pasar tani
macam2 lagi
demi membesarkan anak2
I'm proud dia dapat merasa duit gaji aku masa dia idop
I'm proud parent aku dapat jugak jaga dia sebelom dia pegi
Tapi aku terkilan coz dia nak sangat tengok aku kawin
(aku cucu feveret tolonggggg ekkkk aku tak perasan sumpah betul)
Tapi hajat dia tak kesampaian
Dia pegi B4 my solemnization
Hari aku dapat berita granny tengah nazak tuaku kat umah cik Kalsom depan PC

Adik aku sms kata
'Long, tok dah nazak'
after 1/2 jam
'Long, tok dah tak ada'
terus aku call mak
nangis..............
mak kata
'Awak jangan sedih2, doa je dari sana'


AND SHE IS ONE OF MY GREATEST GIFT FROM ALLAH..................





MEMORIES ARE TOO SWEET TO BE BITTER TOO........

0 ekspresi anda..:

Post a Comment