IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
TODAY IS SELASA 12/17/2008 08:25:00 AM


Bajet kiutzzzz cehhhhhh ---------->
Assalamualaikum.

Pernah tak korang rasa macam ni :

Bila baca blog orang sooOOOOooooo inspired, depa2 (saya bukan orang Kedah) nih sooOOOoooo creative
Bila back to own blog feels like LOSER, FLUNKEE, DEADBEAT.......

Lately ada banyak blog aku singgah n aku amazed n admiring depa2 nih.
Adaaaa je cerita2 menarik diorang
Banyak ulasan yang tak masuk akal tapi lucu
Secara ilmiah tak membantu langsung
Tapi still nak baca in another way membantu vocab blog hahahahahaaa

Past few days i feel soOOoooo frustrated.
(pahal tetiba speakang nih? )

1- I want to upload few pixies but i couldn't

2- My phone USB cable 'KHARAB'

3- My gigibiru Dongle CD driver misplaced (lappy aku zaman jepon takde gigibiru)

4- I regret of snapping those pixies with my phone instead of my camera

5- I need to see my besties n weaving KEPUTAT with them

6- There are a lot of stuff in my fridge but i'm so lazy to cook - ended up KEBOLOR (hehehe)

Mende2 mcm ni pon boleh stress tau !!


Hmmm last entri aku citer pasal OLDTIME CRUSH. Jaman2 sekolah dulu.
What about CRUSH masa lepas sekolah ?
Bahya wooOOOoooo malas nak cerita
PRIVATE AND CONFIDENTIAL

Sesetengah nyer the very :

1-Fairy-tales

2- Absurd

3- Far-fetched

4- Capricious

5- Cook-and-bull story

Hahahahaha

BRB nak poie masak KEBOLOR tahap tenuk musim winter........................

0 ekspresi anda..:

Post a Comment