IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
AKHIRNYA.... 12/14/2008 04:31:00 PM

Nak cari layout baru bukan senang, especially kita ni tergolong dalam golongan CREATIVELESS.
Dalam dok cari2 tu akhirnya aku terjumpalah layout yang aku kira lawa ni.
Tats Y dalam 2 3 menjak ni layout aku bertukar2 hampir setiap hari....
Bukan apa...... nak cari layout baru sempena tahun baru sok hik hik hikkkk............
Peristiwa landslide baru2 ni buat aku berpikir jap...
Hubby n aku last holidey exited sangat nengok rumah2 kat bahagian bukit ni.
now buat aku tepikir lak 5 6 7 8 9 kali
ishhh ngeri nyerrrrr
sooooooooo kesimpulan nyer tak jadi nak beli umah kat bukit mukit ni
bahye wooooooo
Kao ikut kan view die memang la lawa kan, tapi tang risiko tu...
Forget it...

2 ekspresi anda..:

Farie N. said...

alaa kak maria kne cite cintan2 zmn muda ke.. byk sgt neh..hehe nati ade org yg hangen. keke..

Farie N. said...

amboi mak..ijau nye layoutttttt...

Post a Comment