IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
BEST NYE TIDO 12/26/2008 05:04:00 PM

Assalamualaikum.
Pagi tadi masa handing over report to Maggie aku tanya dia

'Hows the weather outside?'

Maggie jawab:

"Its foggy outside'

Aku ingat macam tahun2 yang lepas yang aku penah tengok foggy weather so far.
Bila aku keluar je dengan Nagwa, maaakkk aihhhh memang kabus tebal giler.
Aku rasa dah macam kat Genting la pulak.
Terus aku snap beberapa keping pixies.
Teruk pulak kabus nya hari ni tapi suhu takde lah sejuk sampai gigil.



Nagwa tengah lenggang itik



kalau hari biasa background adalah main building MKCC
now invisible terus perghhhhh


ni ok lagi kalau atas jalan aku ingat visibility cuma dalam 10 meter gitu
nasib baik weekend kereta tak banyak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nota kaki:
Lagu aku dah tukar. Time dengar lagu ni kat Phuket terus je hubby kata "I tuju lagu ni untuk you" awwww hubby pon pandai nak romantika ...........

0 ekspresi anda..:

Post a Comment