IT'S MY BLOG.... IT'S MY STORY.... IT'S MY FEELING....

Orang nak mengata ke.... orang nak mengeji ke..... orang nak mengumpat ke.... ada aku kisah ? Yang dapat free seat to hell sapa ? mereka2 la kan ? Still i am thankful and blessed to have never-give up-families and true friends surrounding me.... and my FAITH to keep me alive and ongoing....



Lilypie Angel and Memorial tickers
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
SAJA NAK BUAT SURVEY 12/19/2008 07:13:00 PM

KENAPA ANDA JOIN MYSPACE, FACEBOOK ATAU FRIENDSTER ?



Assalamualaikum.

Web2 yang tersebut diatas tu aku sendiri pon tak tau dah baper lama wujud.

Yang pastinya pengikut2 web tu ternyata melebihi pengikut2 Ayah pin

(aku pon salah sorang la cehhhhh)

Tapi kan apa sebenarnya tujuan kita join web tu ?

Kalau tanya aku.....

senang jeeee

aku nak GELEMER.

yee memang saya gila glemer dan sekurang2 nya saya mengaku

saya gila glemer dari lubuk hati yang ikhlas....

Aku rasa kan kan kan yang lain2 tu pon sama jeeee cuma

malu nak mengaku

ele le le leeee

ngaku je la weiiiiiii

marilah kita sama2 mengaku

BTW

Aku kecewa dengan kabar2

(off topic japzzz)

LOS DAN FAUN cuma berjaya membuat kutipan suam2 kuku

(walaupon aku tak tengok lagi filem ni)

selalunya filem Afdlin memang best giler coz dia very subjektif

and memerlukan kita berpikir kan kan kan

ye lahhh bukan senang nak buat orang spend RM10 beli teket wayang

kan kan kan

baik pi makan roti canai ngan teh tarik mamak tak sampai RM10

aaa ni la mentaliti orang kita

(tapi aku pon akan bg statement macam ni gak haduiiiiiiii)

ok back tu the main topic....

kita akan menjadi glemer +++++++++ kalau orang view profile kita

pas2 nampak friends list kita mencapai 4 angka

(ngalah kan artis)

kontroversi bebbbbbb

ye laaa orang yang view tu akan tertanya2

SAPA DIA NI EKKKK RAMAI NYA FRIEND DIA..........

padahal hakikatnya ntah sapa2 kita add saja nak bagi ramai hahahahaha.....

sungguh tak murni hasrat tu

woiiii insaflahhhhh 2009 nak dekat dah

paling takut ntah2 masuk je 2009 kita pon masuk alam barzakh

eiii nauzubillah

kesimpulan nya.......................................

TOK SAH LAH BUAT PERKARA YANG TAK BERAPA NAK BERFAEDAH

(aku tuju pada diri aku sendiri la weiiiiiii)

0 ekspresi anda..:

Post a Comment